Projekt +ZAWRÓCENI.pl

 

  • agnieszka2_zawroceni.jpg
  • arkadio.jpg
  • golec2.jpg


 Inicjatywa „Zawroceni.pl“ edycja I. jest jednym z projektów realizowanych przez Fundację „Vide et Crede“ im. św. Jana Pawła II. Pomysł na przeprowadzenie ogólnopolskiej akcji propagującej czytanie Pisma Świętego narodził się w 2014 r. podczas spotkania członków Fundacji „Vide et Crede“ oraz Fundacji „Rozwój” zajmującej się promocją czytelnictwa, organizatorem ogólnopolskiej akcji: "Zaczytani". 

Podjęto wówczas decyzję o przeprowadzeniu kampanii billboardowej promującej czytanie Pisma Św. Do uczestnictwa w niej zaproszono powszechnie znane osoby (tzw. celebrytów). Z założenia w każdym województwie miały stanąć minimum dwa billboardy. Równolegle nakręcono sześć spotów filmowych z wykorzystaniem medialnie rozpoznawalnych osób, które opowiadają o swoim doświadczeniu wiary i o tym, w jaki sposób lektura Biblii zmieniła ich życie.

Projekt „Zawróceni.pl” jest skierowany do wszystkich, a zwłaszcza do mieszkańców dużych aglomeracji, gdzie pęd życia często utrudnia zatrzymanie się i podjęcie refleksji nad sobą i swoim życiem oraz pogłębienie wiary.

Projekt ma charakter cykliczny. Plany na najbliższy rok obejmują: przeprowadzenie kampanii reklamowej w sieci oraz promocję akcji przez stronę www, banery i media społecznościowe, a także zamieszczenie na kanale Youtube krótkich spotów, na których osoby promujące czytanie Pisma Świętego mówią o swoim nawróceniu.

Do udziału w I. edycji projektu zaprosiliśmy powszechnie znane osoby, które swoim przykładem życia świadczą o przywiązaniu do wartości chrześcijańskich. Niejako automatycznie stają się one „twarzami” kampanii, czyli jej ambasadorami.

Do tej pory na nasze zaproszenie pozytywnie odpowiedzieli: bracia Paweł i Łukasz Golcowie (Golec Uorkiestra), Radosław Pazura, Dariusz Malejonek (Maleo Reggae Rockers), Arkadiusz Zbozień (Arkadio), Agnieszka Musiał (New Life Music). Obecnie (październik 2015) na terenie całej Polski można zobaczyć billboardy z Pawłem i Łukaszem Golcami, Arkadiuszem Zbozieniem oraz Agnieszką Musiał zachęcającymi do czytania Pisma Św.

Patronat na kampanią objął abp Józef Kupny, metropolita Wrocławski, a także: Komitet Organizacyjny Światowych Dni Młodzieży Kraków 2016, Diecezjalna Rada ds. Ewangelizacji, Rada "Nova Evangelizatio” Archidiecezji Wrocławskiej, Stowarzyszenie Mediów Polskich, Katolickie Stowarzyszenie Filmowe im. św. Maksymiliana Marii Kolbego oraz Stowarzyszenie Chrześcijańskich Przedsiębiorców i Menadżerów "Nostra Res" we Wrocławiu.

JUŻ NIEDŁUGO KOLEJNA ODSŁONA PROJEKTU Z UDZIAŁEM NOWYCH CELEBRYTÓW JAKO "AMBASADORÓW SŁOWA"...

 Możesz pomóc: Pomódl się ! Poleć nas ! Podziel się !

Wesprzyj przez Transferuj.pl 

Lub poprzez wpłatę na numer konta bankowego:
Fundacja Vide et Crede św. Jana Pawła II*
14 1750 0012 0000 0000 2331 6226
z dopiskiem "Darowizna na cele statutowe fundacji"

*Fundacja Vide et Crede św. Jana Pawła II
ul. Eluarda 2 54-019 Wrocław (PL)
KRS: 0000487864   NIP 8952026229   REGON: 022307879